داتکست، پادکستی است که قرار است از مسائل و مشکلات کاری و روش‌های بهبود تعاملات کاری حرف بزند.

بارها برایمان پیش آمده که وظیفه‌ای را از مدیرمان دریافت کرده‌ایم اما فردای آن روز که تصمیم گرفتیم به سراغ انجام آن برویم متوجه شدیم که جزئیات آن وظیفه را به خاطر نمی‌آوریم. در چنین شرایطی دوباره از مدیر سوال‌کردن برایمان سخت است اما سوال‌نپرسیدن هم ریسک انجام کار اشتباه را به همراه دارد.
دلیل اینکه اتفاقات این چنینی برایمان رخ می‌دهد، چیزی نیست جز آنکه صحبت‌های او را فعالانه گوش نداده‌ایم.

در دومین اپیزود از داتکست، به یکی دیگر از عوامل موثر در خطاهای ارتباطی (که موضوع اپیزود اول نیز بوده است) پرداختیم. در این اپیزود با مفهوم گوش‌دادن فعال و تکنیک‌های تقویت آن بیشتر آشنا می‌شویم و یاد می‌گیریم چطور در زندگی روزمره از آن استفاده کنیم.

شما می‌توانید در تمام پلتفرم‌های پادکستی با جست‌وجوی عبارت «DotCast – داتکست» یا از طریق سایت رسمی داتین، به اپیزودهای داتکست گوش بدهید.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *