داتکست، پادکستی است که قرار است از مسائل و مشکلات کاری و روشهای بهبود تعاملات کاری حرف بزند.
حتما برای شما هم پیش آمده که همکارتان جواب یک ایمیل ساده را سه روز بعد داده و تصور کردهاید که آن فرد کارها را از سر خود باز میکند و تصمیم گرفتهاید که پای مدیرتان را وسط بکشید یا حتی در جلسه آینده، پیش چشم همه همکاران به او بابت کم کاریاش اعتراض کنید.
تند نروید. بیایید از یک سوی دیگر به قضیه نگاه کنیم. شاید این همکارمان آنقدر سرش شلوغ است و آنقدر درگیر کارهای اجرایی مهم دیگر است که وقت نمیکند به ایمیل طولانی و خارج از نوبت ما رسیدگی کند. بهتر نیست با خودش صحبت کنیم و رکوراست موضوع را با او در میان بگذاریم؟
همه ما با این سوتفاهمها مواجه شدهایم، اصولا در هر ارتباطی، بروز چنین مسالهای طبیعی است. حتی میتوانید با افراد خانوادهتان هم دچار چنین مسائلی شوید. اما راهکار حل این مسائل یا تعارضهای اینچنینی چیست؟
در اپیزود ششم داتکست به موضوع تعارض و مدیریت آن پرداختهایم. اگر با دیگران درتعارضید و این موضوع زندگی شخصی و کاری شما را تحت تاثیر قرار داده، ششمین قسمت از داتکست را از دست ندهید.
شما میتوانید در تمام پلتفرمهای پادکستی با جستوجوی عبارت «DotCast – داتکست» یا از طریق سایت رسمی داتین، به اپیزودهای داتکست گوش بدهید.