خوشبختانه با توجه به روندهای تکنولوژیک و اجتماعی صورت‌پذیرفته در جهان و ایران، «تحول دیجیتال» به‌عنوان یک امر بدیهی و الزام از سوی نقش‌آفرینان صنعت بانکی پذیرفته شده است و تمامی بانک‌ها، سعی دارند نسبت به برنامه‌ریزی برای این تحول اقدام کنند. در این گزارش سعی می‌شود به برخی از بایدها و نبایدهایی که شبکه بانکی کشور برای تحقق بانکداری دیجیتال به آن توجه کنند، پرداخته شود:

با توجه به کارنامه تلاش‌های بی‌وقفه بازیگران صنعت بانکی، امید است این بار نیز شاهد حرکت‌هایی اثربخش در تطبیق با دنیای دیجیتال، ارائه خدمات نوین به مشتریان و ظهور مدل‌های نوین کسب‌وکار در این صنعت باشیم.

منبع: عصرارتباط

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *